Sunday, 02 September 2007

Welcome to my place....

Äntlingen!! I tio långa dagar har jag jobbat och fixat i min nya lägenhet. Jag har skurat den från golv till tak, packat upp lådor, placerat ut möbler, fått alla grejer på plats och till och med fått upp tavlor på väggarna och gardiner i fönstren..... Inte utan att jag känner mig lite stolt!
Det har inte varit roligt varje dag, men den mesta av tiden.... och just nu känns det fantastiskt....
Jag sätter in lite före och efterbilder så att du kan ta en titt på min nya lya. Det återstår fortfarande en del jobb och grejer som ska köpas in, men för tillfället är det klart!

Jag är totalt utmattad i både kropp och knopp efter dessa dagar. SKulle sitta fint med några dagars ledigt nu!? =)
Min "time off" tar dock slut ikväll. Morgondagen är en stor dag. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb! Men det är en annan historia....


Finally!! For the last ten days I have worked hard in my new flat. I have cleaned it from floor to ceiling, I have unpacked all the boxes, got the furniture in places, all the other stuff in place and even got pictures up on the walls and curtains in the windows.... I'm a bit proud!
It wasn't fun every day, but most of the time.... and right now it feels fantastic...

I attach some before and after pictures so that you can have a look at my new place. There is still work to be done and things to buy, but it is done for now!

My body and my head is totally exhausted after this time. I could do with a few days off now!? =)
Tonight is the end of my "time off". Tomorrow is a big day! Tomorrow I start my new job! But that is an other story....

Hallway


Hallway angle


Kitchen


Bedroom


Livingroom




Second bedroom


No comments:

Post a Comment

Wahlen goes blogging....