Thursday, 08 November 2007

Våga vägra Telefonförsäljare! / Refuse phone sales!

Förlåt, men nu får det vara nog!!
Varför ska man, så fort man skaffar nytt telefonnummer, behöva bli nerringd av alla dessa försäljare. Som ringer på uppdrag av tidningar, försäkringsbolag och en hög andra företag!
Och så var det det där med NÄR de ringer!! Alltid på dagtid på vardagar, fredagkvällar OCH/ELLER söndag eftermiddag!!!
Jag skulle önska att jag kunde ta kontakt med dem själ, OM jag var intresserad av deras tjänster!!
Jag hoppas de förstår min syn på det hela nästa gång de ringer!! =)


I'm sorry but enough is enough!! 
Why is it that every time one gets a new phone number one receives like twenty calls a week from all this different callcenters calling on behalf of newspapers, insurance companies and a bunch of other companies! 
And then there is the little detail of WHEN they call!! Always during the week days, or on Friday night AND/OR Sunday afternoon!!! 
I would like to get in contact with them my self, IF I'm interested in their services!! 
Hopefully they will get my message next time they call me!! =)

No comments:

Post a Comment

Wahlen goes blogging....